Sunday, July 26, 2015

Promo Carrefour

Promo Carrefour - Setelah menyiapkan pelbagai keperluan untuk menyambut Hari Raya Aidil Fitri, kini sudah tiba masanya anda menyiapkan keperluan sekolah anak. Carrefour sebagai salah satu syarikat retail terbesar menyediakan pelbagai keperluan sekolah dengan harga yang istimewa.

Promo Carrefour Untuk minggu ini, kelengkapan sekolah yang mendapat harga istimewa adalah buku tulis. Promo pekan ini, buku tulis hadir dengan diskaun bermula dari 20% sampai dengan 30% dengan harga istimewa mulai dari Rp 34.900 per pack.

Selain itu, setiap pembelian satu pack buku tulis dengan tanda síðu, KIKY, BIG BOSS, dan OKEY akan mendapat percuma satu pack buku tulis dengan jenama yang sama. Sedangkan, untuk Promo Carrefour pembelian tiga pack buku síðu atau BIG BOSS dengan watak Minion, akan mendapat percuma mug serbaguna dengan watak Minion.

Harga Promo Carrefour tersebut masih akan mendapat tambahan diskaun 10% dengan menggunakan kad kredit Bank Mega. Promo tersebut berlaku mulai tarikh 8 Julai hingga dengan 21 Julai 2015 di seluruh gerai Carrefour dan Transmart.

Baca promo selengkapnya, klik : http://www.hargapromosi.com/2015/06/katalog-promo-carrefour.html

No comments:

Post a Comment