Monday, August 3, 2015

Promo Indomaret

Promo Indomaret - Belon yang berwarna-warni dipaparkan pada rak Indomaret Kairagi II sebagai tanda sambutan hari pertama pembukaan kedai Indomaret itu. Kanak-kanak pengunjung dengan belon gembira menerima hadiah daripada kakitangan.

Maski baru dibuka pada hari Jumaat (22/05), tetapi orang ramai yang sangat kelihatan. Terutama dengan Promo Indomaret pelbagai diadakan. Salah seorang pengunjung Melivan Duke mendakwa Indomaret berminat untuk melawat kedai promosi menarik yang ditawarkan. "Produk-produknya yang murah-murah. Lepas saya membeli kelapa sawit. Secara kebetulan, saya tinggal di sini, maka dengan serta-merta berhenti," kata suri rumah.

Promo Indomaret ini ditawarkan dalam bentuk dua kantung Molto minyak wangi pink percuma atau biru 900 ml untuk setiap pembelian produk Unilever bernilai Rp40.000 kereta peribadi, Beg Tote percuma untuk mana-mana pembelian produk bernilai 100,000 penaja dan banyak promo lain.

Menurut Ahmad Khosif, sebagai Penyelia, dengan pembukaan cawangan di Kairagi Indomaret II, jumlah kedai Indomaret di Manado berjumlah 74 kedai-kedai. "Angka ini akan terus berkembang dengan kedai-kedai dibuka di kawasan-kawasan lain," katanya kepada Tribune Manado, Jumaat (22/05).

Beliau berharap dengan pembukaan kedai Promo Indomaret, ia boleh membantu masyarakat tempatan untuk memenuhi keperluan yang sedia ada. "Kami menyediakan pelbagai keperluan dan keperluan anda. Jadi anda tidak perlu melakukan perjalanan di pusat bandar hanya untuk membeli perkara yang anda perlukan," kata beliau.

Baca selengkapnya : http://www.hargapromosi.com/2015/08/katalog-promo-indomaret-terbaru.html

No comments:

Post a Comment