Monday, September 7, 2015

Cara Menambah Berat Badan

Cara Menambah Berat Badan - Perniagaan mendapatkan berat badan kadang-kadang perlu dalam keadaan tertentu di mana kami perlu meningkatkan bahagian badan yang bersesuaian. Contoh bergelut dalam dunia sukan, atau sememangnya pada dasarnya ingin mendapatkan berat badan kerana bahagian badan terlalu nipis.

Berikut adalah beberapa Cara Menambah Berat Badan cepat anda boleh dengan mudah diamalkan di luar semasa aktiviti harian. Tips Mudah untuk mendapatkan berat badan Makan diet dengan kalori tinggi dan protein seperti telur, ikan, daging, sayur-sayuran, tenusu, makanan tambahan protein, buah-buahan, pisang dan lain-lain Minuman boleh membantu anda mendapatkan berat badan juga. Seperti, minum shake, soda, susu, jus, dan lain-lain Bukan air, kopi, tidak air, kopi, teh dan diet.

Meningkatkan pengambilan protein anda. Badan anda memerlukan banyak protein untuk membina otot baru. Tetapi kerana kebanyakan daripada kalori untuk menurunkan berat badan datang daripada karbohidrat dan lemak, tidak menggantikannya dengan protein. Berat Pelatihanpelatihan membantu menukarkan kalori ke dalam otot. Makan kerap dengan 3X hidangan yang besar dan makanan ringan setiap hari. Menambah sebahagian makanan dari bahagian yang normal. Cara Menambah Berat Badan Makan makan makanan yang tinggi kalori. Menambah lemak tak tepu yang sihat seperti minyak zaitun, kacang, biji benih, mentega kacang, dan avokado. Berikut adalah cara-cara untuk mendapatkan berat badan lebih:

1. Telur Telur dikenali sebagai sumber terbesar protein dan lemak. Telur mengandungi kira-kira 5-6 gram protein. Selain mudah untuk mencari, harga telur juga agak murah.

Baca lebih lanjut >>>  http://www.arkansaja.com/2015/04/cara-menambah-berat-badan.html

No comments:

Post a Comment