Wednesday, December 16, 2015

Harga Infinix Zero 3

Harga Infinix Zero 3 - Tidak boleh kalah dengan pesaingnya kembali dengan kejayaan terbarunya. Infinix kini memperkenalkan telefon pintar perdana terbarunya bertajuk Infinix Infinix Zero Zero 3. 3 adalah telefon pintar terbaru dari Infinix Bergerak diramalkan sebagai pengganti Infinix Zero 2. Smartphone Flagship terbaru datang dengan spesifikasi kelas atasan dan menawarkan prestasi yang cemerlang. Infinix Zero 3 juga merupakan pembaharuan siri sebelumnya untuk menampilkan lebih sukar.

Generasi terbaru siri Harga Infinix Zero 3 datang dengan reka bentuk yang agak elegan, dengan gabungan badan tahan dua sisi calar dengan bingkai keluli tahan karat. Di belakang badan, yang Zero 3 berpakaian memadankan kombinasi warna logam menolak dengan corak berlian yang memberikan pandangan 3D. Infinix Zero 3 Datang dalam empat warna variasi membuat telefon yang lebih elegan dan premium.

Infinix Zero 3 dilengkapi dengan skrin berukuran 5.5 inci dengan resolusi Full HD. Pada paparan tertanam lapisan perlindungan kaca Corning Gorilla Glass. Harga Infinix Zero 3 Terdapat juga teknologi IPS dengan kawasan paparan yang mencapai 178 darjah untuk menyediakan kualiti dan sudut tontonan yang lebih luas untuk menikmati pelbagai kandungan multimedia.

Sumber : http://www.anekaponsel.com/2015/12/harga-infinix-zero-3.html

No comments:

Post a Comment