Wednesday, September 14, 2016

Contoh Surat Izin Tidak Masuk Kerja

Contoh Surat Izin Tidak Masuk Kerja - Contoh tidak hadir dalam sesuatu permit kerja - permit kerja Surat, sudah tentu, dalam setiap kerja ada kalanya kita tidak datang untuk bekerja sama ada terdapat keperluan yang tidak dijangka, acara keluarga dan pelbagai sebab lain yang memerlukan kami tidak dapat datang ke tempat kerja . Sebenarnya ia adalah sah kerana syarikat itu sendiri telah dibiarkan jika kita tidak datang untuk bekerja, selagi ada adalah pemberitahuan melalui permit kerja tidak membuat ya.

Permit tidak menjadikan ia kerja yang sangat penting juga diperlukan jika anda akan membenarkan tidak datang bekerja. Penyelia di mana anda bekerja akan tahu apabila anda tidak hadir dari kerja kerana anda telah menulis kebenaran untuk terlepas kerja. Jadi dengan Contoh Surat Izin Tidak Masuk Kerja yang tidak membuat ia akan membuat tidak membuat kerja-kerja anda menjadi sah atau munasabah, kerana bos di mana anda bekerja sudah mengetahuina dengan permit mereka tidak datang bekerja.

Beberapa Contoh Surat Izin Tidak Masuk Kerja dalam sesuatu permit kerja yang boleh admin saham, boleh membenarkan kedua-dua contoh di atas membantu bagi mereka yang melakukan tujuan mempuna. Supaya anda tidak boleh bekerja seperti biasa.

Sumber : http://www.kumpulan-contoh.com/2016/09/contoh-surat-izin-tidak-masuk-kerja.html

No comments:

Post a Comment