Monday, January 9, 2017

Promo JSM Giant

Promo JSM Giant - Pelanggan Giant Supermarket bersedia dibanjiri produk murah 5 Jan depan. Jumlah itu tak tanggung-tanggung, terdapat 1,500 produk yang sedang disediakan. Penyelia Giant Extra Gunung Jati Winarno berkata produk semua kategori, makanan, bukan makanan, barangan kaca dan banyak lagi.

Sementara menunggu promo ini 5 Januari 2017, selanjutnya Winarno, pelanggan masih boleh menikmati program yang lain. Sebagai Promo JSM Giant akan berlangsung sehingga 11 Januari 2017. Dengan Diskaun tema Perayaan Tahun Baru, banyak produk untuk dipilih termasuk kategori elektronik. "Katalog baru telah sedia ada, pengguna boleh memuat turun dan melihat produk dan promo," kata Winarno.

Winarno menjelaskan, Giant Extra Gunung Jati sentiasa mempunyai promo. Biasanya promo hari minggu beroperasi dari hari Isnin hingga Khamis dan akan diteruskan dengan promo hujung minggu. Produk di Promo JSM Giant tidak sebanyak di dalam katalog. Walau bagaimanapun, harga yang ditawarkan sama-sama menarik kepada pengguna. Sebagai contoh, Forvita Refill 2 Liter Rp 21.500, Breeze serbuk bahan pencuci 900 gram Rp 16 ribu, Pepsodent TP Pusat segar 160 gram Rp 13 ribu.

Sumber : http://www.promojsm.com/2015/10/katalog-promo-giant-weekend.html

No comments:

Post a Comment