Wednesday, May 2, 2018

Promo Dufan Mei 2018

Terdapat tarikan baru dalam Dunia Fantasi (Dufan) Ancol sepanjang bulan April ini. Menarik dan mendebarkan untuk melihat tarikan itu. Promo Dufan Mei 2018 Magic House adalah pilihan hiburan yang sangat sayang. Jangka masa 40 minit, tarikan ini akan membawa pengunjung ke dunia halusinasi tegang.


Dimainkan oleh penyihir profesional, pertunjukan bermula pada 30 Mac hingga 30 April 2018. Bermula dengan kemunculan seorang ahli silap mata Denny Darko yang boleh membuat pengunjung terkejut, pengunjung boleh menonton setiap hari pada jam 14.00 dan hujung minggu pada pukul 15.00 malam.


"Kehadiran Magic House dijangka memberikan pengalaman tersendiri bagi pengunjung Dufan yang setia, mereka dapat melihat secara langsung betapa kemahiran ketangkasan dan penguasaan yang tidak sedarkan diri dalam demonstrasi, kerana di sini pelawat dapat terlibat dalam permainan," kata Teuku Sahir Syahali, Pengarah Rekreasi Taman Impian Jaya Ancol.


Untuk menonton tayangan ini dan nikmati semua tarian Dufan yang menarik, para pelawat boleh membeli 200,000 rupiah (hari minggu), 295,000 rupiah (hujung minggu) atau juga boleh membeli tiket tahunan dengan harga istimewa sebanyak 299,000 (600 ribu harga biasa).


Khas kerana dengan hanya membayar separuh harga harganya, dufan tahunan boleh digunakan setiap hari selama-lamanya dan berhak mendapat Promo Dufan Mei 2018 diskon hingga 30% makan di Bandar Djakarta Ancol dan Cafe Hoax, kunjungi Ancol Museum dan Ancol Gondola Ancol banyak lagi tawaran hebat.


Bagi pelawat yang berminat untuk melancong ke dua destinasi pelancongan kegemaran Dufan dan Seaworld Ancol, juga boleh memilih pembelian dua tempat rekreasi dalam satu transaksi.


Cuma beli tiket 250.000 rupiah (hari kerja) dan 350.000 rupiah (hujung minggu), maka dua destinasi wisata dapat dinikmati dalam satu hari. Untuk membeli tiket ini boleh dilakukan di kaunter Dufan dan Seaworld Ancol.


No comments:

Post a Comment