Saturday, June 9, 2018

Promo Dufan

Promo Dufan - Siapa yang tidak mengenali watak Dragon Ball Z? Sesungguhnya hampir semua orang dari semua peringkat umur mengetahui siri dan permainan watak Dragon Ball Z.


Daripada banyak minat orang dalam watak itu, ternyata World Fantasy aka dufan menyajikan The Real International Show-Dragon Ball Z. Tidak setengah hati, watak dalam pameran Dragon Ball Z diimport langsung dari Jepun.


Terletak di dalam Indoor, acara itu akan menampilkan sensasi bertemu lima watak Dragon Ball Z dengan cara yang lebih nyata. Lima aksara itu ialah Goku, Piccolo, Vegeta, Buu, dan Bulma.


Tidak hanya dalam bentuk persembahan yang mengandungi unsur-unsur hiburan bertemakan komedi seni mempertahankan diri, Acara Promo Dufan ini juga memberi peluang kepada semua pelawat untuk bertemu secara langsung dan mengambil gambar dengan watak-watak Dragon Ball Z.


Melalui acara ini, Dufan mengharapkan semua pelawat menikmati pelbagai variasi tunggangan sedia ada di Dufan, mulai dari permainan tunggangan dan tunggangan.


Sebagai tambahan kepada pameran Dragon Ball Z, Dufan juga mempunyai pelbagai permainan tunggangan dan keseronokan yang boleh menjadi alternatif pilihan anda dan keluarga anda untuk mengisi cuti.


Promo selengkapnya : https://maitocu.blogspot.com/2018/06/promo-dufan-terbaru.html


No comments:

Post a Comment