Tuesday, January 5, 2016

Drama Korea Terbaru 2016

Drama Korea Terbaru 2016 - Mengikuti cerita Oh My Venus boleh mencipta permainan mereka sendiri. Bagaimana tidak, watak utama dalam drama ini Kim Young Ho (So Ji Sub) dan Kang Joo Eun (Shin Min Ah) sentiasa bermusuhan. Tetapi pada satu ketika mereka memahami antara satu sama lain apabila sasaran berat badan tercapai mreka Kang Joo Eun lupa diet sehari penuh.

Dimarahi, Kang Joo Eun berdalih ingin memberikan pengalaman manis pada Kim Young Ho.Dan akhirnya mencium tempat kejadian dengan payung berlaku. Oleh kerana Kim Young Ho adalah benefisiari tunggal syarikat-syarikat besar, Drama Korea Terbaru 2016 kehidupan swasta perlu disembunyikan. Payung ini telah menjadi simbol bagaimana Kim Young Ho Kang Joo Eun ingin melindungi.

Kadang-kadang cinta tidak perlu dikemukakan dengan kata-kata berlebihan. Dalam drama Oh My Venus, So Ji Sub tidak mengatakan "I love you", tetapi anda benar-benar boleh suka lakonan mereka kerana kemudahan bahasa badan mereka. Drama Korea Terbaru 2016 Buktikan untuk melihat tempat kejadian mencium dalam drama ini, segala-galanya kelihatan manis.

Selengkapnya, klik : http://www.pharesjaunes.com/2016/01/drama-korea-terbaru-2016.html

No comments:

Post a Comment